40+3 bugün. Çatım uygun ama ne açılma var, ne sancı, ne nişan, ne de suyum geldi… bugün kontrolüm vardı açılma SIFIR! ☹️Nst de Sancım 40-50 arası. Doktor yarın yatış yapıp fitil ile açılmayı başlatacağız dedi. Başka çözüm yok normal için dedi. Daha da beklersen suyun bitecek çocuk çok kilo alacak normal doğum şansımız tamamen bitecek dedi. Moralim yerlerde kızlar. Fitil, sancıyı başlattığı halde(belki bir iki gün bile sancılı) açılma yapmaya da bilir diyorlar. Açılma olmazsa mecburen sezaryene alırız dedi doktor. Ağlicam artık herşey müsait neden açılma sancı yok ☹️ Yürüyüş yapıyorum, squat, pilates topu…. bi akıl verin ne yapayım daha?