Selam anneler yarın 11de sezaryana alıncam sonunda bende doğuruyorum çok mutluyum kızıma kavuşuyorum diye ama bi okdrda buruk içim karnımda olmasına okdr çok alışmıştım ki son zamanlardaki hareketlerni iyice hissettikçe artık hissedemicem o anları özlücem.
Bize bol bol dua edin inşallah çok korkuyorum allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
Benim gibi yarın sezaryana gircek arkadaşlar vardı dualarm sizinle inşallah 🤲🏻