Gamzee34 Merhabalar benim suan hamileliğimin 32. Haftası fakat mecburiyetten devlet hastanesine gittim doktor beni çok korkuttu gelişim geriliği var dedi kg 1600 dedi ben kendi özel hastanedeki doktoruma sordum normal dedi sizde böyle bır şey yaşayan var mı?
Selo39 Gamzee34 bizde geçen hafta 32 haftalıkken kontrole geldik 1876 gram kızımız . Doktorumuz 1900 falan normal, çok az bir ara var ama çok az bol bol et,balık ye dedi.. tabi ben kafama taktım kaç gündür kahır oldum
Gamzee34 Selo39 bende çok kafama taktım bir yiyorken çift çift yiyorum herseyi 🙈🙈 allahım inşallah bir şey olmaz sağlıklı bi şekilde alırız kucağımıza 🙏🏼🙏🏼 Benimde kız 😍
Selo39 Gamzee34 kızlar biraz daha minyon oluyor zaten canım, anne baba genetiği de önemli… sağlıklı olsunlar da önemli olan o 😣