Bende ekim30 una sezeryan doğuma giricem, Bugün belli oldu, kafası büyük sende zorlanırsın bebekte zorlanır çokta dikiş atılır normal olmaz dedi Şuan 37 haftalık ama kafa büyüklüğü şuan bile 41 haftalık kadar büyük olmuş dedi anlamadım ama korkuyorum bende bi sorun yok değil mi normal bişey mi dedim normal dedi ama annelik sanırım korkuyorum yinede 🥺bişey olmaz değil mi ya🥺