Kızlar bugün kontrolüm vardı gittim. Doktorum bebeğin kilosunun 100 gr geride olduğunu söyledi. Normalde 2300 gibi olmalı dedi. Ama bizimki 2200 gr. 100 gr deyip geçmeyin önemli dedi bu haftalarda kilo alımı çok olmalı dedi. Aklıma takıldı. Öğün atlama sakın dedi. Ama zaten iyi beslendiğimi düşünüyordum.Sizin bebişlerinizin 34. Haftada kilosu neydi hatırlıyor musunuz?