36+2 günlüğüm. Sabahları adet sancısıyla aynı ağrıyla uyanıyorum, gün içerisinde de makat bölgemde sancılar ağrılar oluyor hatta tuvalet hissi geliyor sizce bunlar düzensiz sancı olabilir mi? Ya da nedir anlamadım 😑 yaşayan var mı
çatı muayenesi de olmadım nst de sancı da çıkmadı ancak doktorum 2 haftaya kalmaz doğurursun gibi dedi🤔