Zbtuna Kızlarr 39+2 deyim ancak hiçbir belirtim yok. Artık birilerini aramaya korkuyorum. Her aradığımda doğuma gittiğimi sanıp korkuyorlar :) Psikolojim alt üst oldu. Doğumum hızlanması için ne yapmalıyım?