Mrb iyi aksamalar bugün çoklu tarama testim vardıda bebeğinin göbek kordonun Sadcec iki tane olduğunu soyeldi doktorum ve herhangi bi başka bilgi yok dowm sendromu riski yok olabilir dedi normal.birsey dedi. Bide sadec belki bebeğin kilosunun düşük olabileceğini söyledi .acaba aramızda böyle sorunla.karsilansan annemiz varmı.. bilgisi olan.varsa rica etsem.nasil oluyo.anlata bilir mi ilk bebeğim deneyimsizim