ZeynepKeke sağlık ocağında hamilelik sürecimizi takip eden ebeler ilk zamanlar anne ve bebeğin sürekli yan yana olmasının iyi olduğunu 9 ay beraber yaşadığın bebeğini bi anda senden ayırmanın psikolojisi için sağlıklı olmadığını söyledi. Bebeğini mümkün oldukça kucağına al sev okşa öp konuş diye de tembihledi. Bebeğin sürekli uzanıp alabileceğin mesafe de olmasını söyledi. Anne ve bebek arasında ki bağı güçlendirmek çok önemliymiş yeni doğan döneminde bu yüzden ben beşiğini odama koydum canım. Daha haftan erken olduğunu için söylenmemiştir ama doğum yaklaştığında son gözetim de bilgisini veriyolar bunların ☺ Uzun oldu biraz ☺☺