Nursel67 çok iyi o zaman ya ben başlarda Hasan beye gidiyordum soru sormak bile eziyetti 🤦 İyiki bırakmışım şimdi başka bir hastane ve doktora gidiyorum ama kendime eve yakın bir doktor bulmam lazım yağmur hanımı deneyebilirim o zaman zaten haftasonu acil olarak gitmiştim yine nöbette Hasan bey vardı muayene süremde devam ederken deneyeyim