Bisaniye Mirzaannesi hastanelerde gebelik okulları oluyor bir de doğum koçları oluyor onlardan birini tercih edebilirsin
KymetKaplan Mirzaannesi benim de 14 haftam kaldı 🤧🤧 bende çok korkuyorum veeeee ayyy benim canım çok tatlı 😁😁 ama yapacak bişey yok mecbur çıkacak
deletedmom351 Haftam benimde normal doğum adet ağrısına bile ilaç kullanan insanım ne yapacağım nasıl bu korkuyu yeneceğim bilmiyorum. 😔