Hanimlar iyi akşamlar..2,5 yillik evliyim. 2 düşüğüm var. Biri boş gebelikti.5 ay oldu hamile kalamiyorum.Benim hiçbir şekilde problemim yok.Düzenlidoktor kontorlune gidiyoum her ay..Buhar olaylari falan nasil oluyot veya kürler ?? Bu yollarla hamile.kalanlar yazabilir mi ya da bilgisi olan …