14+5teyim ilk zamanlardan beri inanılmaz bulantı ve istifram vardı bu güne kadar. Gece yatmadan 2 tane prilam içiyordum fayda etmiyordu sabahları soğuk soğuk terleyip akşamları defalarca kez en küçük kokuya tiksinip çıkarıyordum. Anlamadığım bi şekilde 2 gündür azaldı bende çok şaşkınım hiç geçmeyecekmiş gibi geldi. Sanki o sıralar canımı çıkarıyorlardı kusmak benim için işkenceydi ama içini ferah tut bir sabah uyandığında bulantıların geçecek ve daha iyi hissedip hamileleğinin en güzel zamanlarını hissedeceksin🙏🏻