SnFk Kızlar dünden beri kasılmalarım çok arttı. 5 veya 10 dakikada bir geliyor. 34+3 olduk. Bebeğimin kilosu 2.5 oldu. Ciğer geliştirici iğne vuruldum. Buna rağmen kuvöze girer mi eğer doğum olursa? Kasılmalarımın çoğu tek kasık sancısıyla geliyo.
Dfn42 SnFk benim de kasilmam vardı ciğer gelistirici yapmadık sadece magnezyum fitil ve sancı olmasın diye iğne kullandım şuan 37 doldu hala doğmadı 😅