Merhabalar 3aylık evlıyım adet duzensızlıgım vardı 2. Ayımda doktora gıttım kıst var dedı sonra ilaç verdı ve hasta oldum bu sefer kan tahlili yaptı ve prolaktın hormonum 29 çıktı Eylül’ün basında ilaçla hasta oldum ama hala olmadım . Bu ilaçla hamıle kalınır mı ?