Tugcngz bana 3 hafta önce öyle oldu ilk gün mesanemde acayip baskı vardı duramadım ağrısından doktoruma yazdım gel bakalım dedi ertesi gün oldu o ağrı geçti yinede gideyim dedim hastaneye gidince sıra beklerken belimden sancı girmeye başladı sanki adet olucakmışım gibi ama otursam olmuyor kalksam olmuyor falan neyse doktor dedi nstyr bakıcam sancı varsa açılmaya bakıcam ama hiçbişey çıkmadı 15-20 lerdeydi sancı. Sende doktorunla görüş istersen için rahat etsin ama bu ara yalancı sancılar oluyor demekki dünde sancım vardı kasılma sayardan bakmaya çalıştım düzensizdi o yüzden stres evham yapma doktoruna sor