Kızlar cuma günü doktora gittiğimde 1 cm açılmam vardı İki gündür mide bulantısı baş dönmesi ve ishal şikayetim olunca doktorumu aradım gel bir bakalım dedi gittim bana açılmamın devam etmeyeceğini çünkü en başından beri karnımda kasılma olduğu ve magnezyum kullandığım halde geçmediği için daha fazla açılman olmaz senin dedi açılman olması gerekiyor normalde ama olmadığı için zaten bu kadar sıkıntılı geçiyor dedi sezeryan yapalım sana dedi sizce doğru mu söylüyor sizin başınıza geldi mi güvenmeli miyim doktoruma