Çok üzüldüm Rabbim acil şifalar versin size de sabır inşallah 🤲🏻 Üzülmeyin diyemem ama lütfen kendinizi kahretmeyin evde olmasındansa şu durumda hastanede takipte olması daha doğru, Allah korusun evde bişey olsa müdahale edemezseniz daha kötü. İnşallah çabucak iyileşir evinize döner bebişiniz 🤲🏻