Bugün cinsiyet öğrenmek için hastaneye gittim doktorum çok aşağıda olduğunu söyledi bebeğin haftaya gel alttan bakalım dedi progestan verdi ne yapmam lazım riskli olduğunu söyledi ama bir kızım var ve hep onun peşinde olmam gerek ev işi falan ne yapıcam kafam çok karışık böyle olan var mı? ❤️