chaos Eşim çift isim diye tutturdu kızlar ikisinide ben koyacağım Ela olacak ama yanına uyumlu isim bulamıyorum ırmak nasıl sizce yada önerileriniz var mı
Arifcan16 chaos Ela tek basına cok güzel bence yanına ırmak olmamıs sankı uymuyo Elanur olabılır 🤷🏻♀️
chaos Arifcan16 Bencede tek başına çok güzel soyismimiz uzun bide ama tutturdu çift isim diye hiçbir isim uyumlu gelmiyor yanına nur ekleyincede ismi basitleştiriyor gibi geliyor, teşekkür ederim 😊
Arifcan16 chaos haklısın canm elaya uygun baska bir isim gelmıyo aklıma 🤷🏻♀️ Eşin kendisi bulsun artık ☺️
Ebrumihrimah chaos zeynep ela nasıl başka da ela ya uyumlu bir isim gelmiyor aklıma 😀 eşin bulsun yada ikinci ismi 😊
shnd-01 Valla ben 3isim koydum kimsenin kalbi kırılmasın çocukta zamanı geldiğinde istediğini kullansın 😂
Betus344 chaos Zeynep Ela benm kızımın ismi zeynep ismi çok güzel bide hanım hanımcık yerine göre hareket eder bildiğim zeyneplerde oyle bence zeynebi düşünün derim 🙏