Asln Sürekli sağ tarafımda göğüs altından sancı oluyo acaba doğum belirtisi mıdır yaşayan var mı bu durumu
esloka Asln doğum sancısı 5 dk da bir 10 dk da 3 gibi ritmik şekilde olur 40 50 saniye sürer ama oyle bir acı ki ben başörtüsü sıkıyordum elimde şancı çamaşır sıkıyor gibi ve hastaneye gitmek istiyorsun