İlk aylarımda oldum yaz ayıydı birde 2 hafta burnum aktı boğazım şişti çok fenaydı ama ilaç da bitki çayı da içemiyoruz malum😏 şunu az iç bişey olmaz diye önerilen küçük şeyleri bile reddedince 2 hafta yatmıştım😀 her öksürükte bebeğe bişe olurmu korkusu da cabası😂