maggie canım bebeğe giden ana damar sağda ve sırt üstü yatınca ortadan geçiyormuş sağa ve sırt üstü yatmak yükü damarın üstüne vereceginden bebeğe giden kan akışını yavaşlayabilirmiş sola yatmak bebeğe giden kan akışını daha rahat sağlarmış, bu yüzden sola yatın deniliyor ama ilk başlarda önemli değilmiş bebiş küçük olduğu için. Sanırım 5. Aydan sonra daha önemli oluyor ben 39 dayım işk günden beri hep sola yattım içim rahat etsin diye ama şöyle de bişey var annelerimiz anneannelerimiz bunu bilmediğinden dikkat etmemişlerdir hatta sağa yatmışlar benim sorduğum kadarıyla netice de hepimiz sağlıkla gelmişiz dünyaya, ama işte ya bişey olursa diye bu bilgiyi öğrendikten sonra istemsizce sağa yatamıyoruz ☺🤷🏻♀️