Mom433 canım benim hatırldım seni sanırım özlem olan hesabını biliyorm aklımda kalan.. Rabbim hayırlısını versin gercekten. Ben ocak 30 da 4 aylık düşük yapmıştım. Sonra zaten covid girdi araya sonra tüm testleri verdik eşimde bende . Seni öyle iyi anlıyorum ki doktorlar bse yok diyo ama olmuyo. Şükür ben kendiliğimden hamile kaldım ama bak sorunlar yaşıyorum. Rahim filmi , tüm hormon testleri , genetik tüm testlerim yaptırmadıgm bse kalmadı. Genetikte pıhtı çıktı rahimde kalp sekli cıktı ama hafif seviyede kan uyuşmazlıgı rahim ağzı gevşemesi derken hamile kalsamda bebek tutunmuyo bu kez böyle yok yumurtalama günü yok çatlama günü hic dikkat etmedim 10. Ayı bitirdim düşükten sonra işte.. Böyle özellikle bi uğraşım yokken adetin gecikmesi üstüne hamile oldugumu ögrenmek mutlu etmişti ama değer düşüyor umarım en az riskle atlatırım bakalm cuma gününe ne olacak cok korkuyorum