Öncelikle kaybınız için geçmiş olsun ve umarım sağlıkla dünyaya gelir yavrunuz. Benim başıma böyle bir durum gelmedi ama fikir olarak söylemek istedim. Fetal DNA kesin tanı değil, umarım olmaz ama risk çıkarsa yanılma payı çok az da olsa kesin tanı için yine amniyosentez isteyecekler. Bunlar zaman alan yıpratıcı süreçler. Fetal DNA sonucu bekle, risk olursa bir de amniyosentez için stres yaşa… kaldı ki önceki gebeliğinizde olan sorun nedeni ile bence direk kesin sonuca tanıya ulaşmak çok önemli sizin için. Ben sizin yerinizde olsam amniyosentez için deneyimli bir hekime karar verip direk amniyosentez düşünürdüm. Elbette riski var ama fetal dna da olumsuzluk görünürse yine son kapı amniyosentez olacak. Dediğim gibi sadede kendi fikrim,bir tecrübe ile edinilmiş birşey değil. İnşallah sorunsuz Sağlıklı bir gebelik olsun dilerim 🤗