Nazan123 kaybın için çok üzüldüm gerçekten 😔Allah büyük gebe kalman için bir sıkıntı yokmuş ne güzel çok Şükür. İnşallah ummadığın anda olurda rabbim sizi de sevindirir. Evet gerçekten çok isteyip kafaya takınca streste engel olabiliyor. Bende çok stres yaptım iki sene. Yani hiç bir problem yok fakat niye hamile kalamıyorum diye çok kafaya takıp üzülüyordum. Fakat zamanı varmış demek ki ve bir şeyler vesile olcakmış. Dediğim gibi benim vesilem hayır otuydu.ama kullanmaya başladığımda da çok ümit bağlamadım açıkçası. Kafamı boşaltmaya çalıştım nasipse olur değilse napalım dedim başka meşguliyetler edindim, kafamdan atmaya çalıştım ve pskolojik olarak biraz rahatlamam ve vucudumu da stresle yormamam da bana artık oldu diye düşünüyorum. Birde bir arkadaşımda 3 sene hamile kalamamıştı, en son hacamat yaptırdı ve bir ay vucudunu dinlendirdiğini söyledi. Sonra da klomene başladı, çatlatma iğnesi bile kullanmaya gerek kalmadan oda o sayade hamile kaldı. Yani hacamatı da öneriyorlar.