Saree1 beta HCG den ziyade kesenin yerleşim yeri,şekli gelişimi önemli canım benim kesenin yeri tüplerin girişiydi öyle erken fark edildi Allah’tan yoksa çok riskli ,doğal yolla düşmesini beklediler olmadı iğne vurdular ,kendim evde düşürdüm kanamayla ucuz atlattim parça da kalmadı hiç ,çünkü ameliyat için riskli bolgedeydi ,inşallah her şey güzel olsun senin için 🙏