Pandayavrusu13 mavilibisey Hadi hayırlı olsun inşallah Rabbim hayırlı evlat versinde cinsiyet önemli degil
Pandayavrusu13 Esraaelisa1 aynen canım bende öyle sevmiyorum değişik isimleri herkeste şuan kime sorsam aynı isimler farklı ilk kez duyduğum isimler
MehtapErol Pandayavrusu13 Evet ben de çok beğeniyorum, nasipse benim de kızım olacak, Meva nin ya ına isim arayışındayım.😊
Wonderwoman Pandayavrusu13 Hüsna ismi çok hoş canım Kendi başına bile kullanılabilir . Minel ekleyebilirsin☺️
Esraaelisa1 Atsyifn Benim ki Elisa 🌸 Anlamı ; Cennet kapısında bekleyen Melek, Allah’ın ahidi , Hz.zekeriyanın eşinin ismi 🙏 Esila da Elisa’ya yakın bir isim ama kuzenimin çocuğunun adı ama okunmuş diye biliyorum