SR0121 bu arada gebeligimden önce gittim fahriye hanıma bütün testlerimi yaptı rahim filmi meni testi adetten 21 gün sonra yapılan progesteron testi sonuç olarak yumurtalıkların tembel normal yolla hamile kalamazsin tüp bebek veya aşılama öneririm dedi ve ondan 4-5 ay sonra normal yolla hamile kaldım. Hastanedeki tek doktor ve başı kalabalık sanırım o yüzden muayenelerde pek ilgili değil gibi ama ablam kuzenim onda doğum yaptı ikisi de Allah razı olsun çok ilgilendi diyorlar. Bende bu haftaya kadar doktor aradım durdum ama gittiğim doktorlara da pek guvenemedim. Cuma günü randevu alıp ona gideceğim içime sinerse doğumu orada yapmayı düşünüyorum. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏