Ttugbatrn Essaismail canım tulumu siparii vereceğim lcw den Ocak ta doğumum 1-3 ay mı alayım yoksa 3-6 mı sen hangisini aldın
Sevgisena_54 Bsr57 Bence gerek var https://imgyukle.com/i/IV89fh https://imgyukle.com/i/IV84ay https://imgyukle.com/i/IV86zM https://imgyukle.com/i/IV8bPp Bende lcwdan kırmızılı polati aldım bi tanıdığımız da almanyadan diğerini getirdi kullanışlı olacağına inanıyorum.
Essaismail Ttugbatrn[url=https://hizliresim.com/NHJhWu][img]https://i.hizliresim.com/NHJhWu.jpg[/img][/url] canım benimkinin rengi ve elleri eldivenli ici astarlı elyafli
Ttugbatrn Essaismail kuzum 1-3 ay demi internet sitesindekiyle aynı valla baktım da alayım bende hm den vazgeçtim🙈
Essaismail Ttugbatrn evet canım 1 3 ay bencede alma okadar para vermek gereksiz benimkinin sadece eldiven kısmı var elleri kapanıyor gerisi ici aynı emin ol hm nin sadece adı var
Essaismail Seval22 [url=https://hizliresim.com/7GB0H5][img]https://i.hizliresim.com/7GB0H5.jpg[/img][/url] kodu canim
Essaismail Essaismail[url=https://hizliresim.com/7GB0H5][img]https://i.hizliresim.com/7GB0H5.jpg[/img][/url] kodu canim