Aysegulbolatkurt Bir aylik hamileyim disim ağrıyor agzımı açamıyorum bogazlarım bile siş ne yapmam lazım duramıyorum hastanelerde dolu bakmıyolar
[silindi] Aysegulbolatkurt geçmiş olsun bir diş hekimine muayeneye gitmeniz lazım. Tedavi yapılamaz şuan ama ilaç yazacaktır. Kadın doğum doktoruna danışırsın diş hekiminin verdiği ilacı büyük ihtimal augmentin yazacaktır. 3. aydan sonra eğer doktorun onay verirse işlem yaptırabilirsiniz. :)
Aysn6767 Aysegulbolatkurt iltihap kapmıs olabilir dişiniz özelde bi baktırsanız en azından diş çekme işlemi vs yapılamıyor ama iltihap varsa önemli
Tulay111 Şimdilik iltihabı alması için pilavlık bulguru yıkayıp ağrıyan tarafa doldurup üzerine bir iki saat uzanın o bulgur ağrısını ve iltihabını azaltacaktır.