Glakky1 Kızlar iyi akşamlar, muayeneme gittiğimde doktorum d vitamini Bi damla yazdı kullananınız varmı ben ilk defa duydum🙄
Mom42 Glakky1 Her hamile kullanır canım normalde de kullananlar var ben direk ağzıma damlatıyorum ya da ekmek vs üzerine damlatıp kullanıyorum benek için çok önemli
Ftmsrkn Glakky1 evet bende kullanıyorum kahvaltıda Ekmeğe iki damla damlatılıp yiyorum bu şekilde kullanıyorum ben
Deletedmom382 Glakky1 bende kullaniyorum ama direk kullanmaya cekiniyorum ekmege damlatarak kullaniyorum
MeliSeliMelih Mom42 kaçıncı haftada başlanıyor acaba ? Ben şu an 11.haftamdayım perşembe kontrolüm var doktoruma söyliyeyim. Benek için derken ne demek istediniz ?
berus Devit 3 verdi bana doktor tadi suda ve meyve suyunda yag gibi durdugu için kullanmak basta zor oldu corbama 10 damla atıyorum. Doktorum basta 3 damla demişti hamilelik ilerledikçe 10 damla oldu.
Babyy1S Glakky1 bugun saglik ocagı verdi kullanman iyi olur dedi 32haftlgm bnde niye verdi acaba degerlerm de iyi.demek ki faydalı anne bebek icin kullanicm ben
yagizefeninannesi Glakky1 ben de kullanıyorum canım 3 aydır falan kullanıyorum hatta 7 aylığız şuan, kahvaltımı bitirdikten sonra son lokma ekmeğime 2 damla damlatıp yiyorum,
MeliSeliMelih Glakky1 hmmm tamam 🥰 doktorum not almış zaten testimin kenarına 12.haftada başlıcaz die bende bi panik yaptım geç mi kaldım die 😃