olalahoppala Merhaba. Emzirme ile ilgili kitap okuyordum. Orda meme ucu çöküklüğünden bahsediyordu. Ve denemeler neticesinde benim de meme ucum dışarı degil iceri. 1. Dereceden. Sizlerde de bu durum var mi ? Doğum yapanlarda farkeden oldu mu ?
gulbahar0505 olalahoppala bendede aynı durum var canım meme ucum çökük aca elimle çıkardığımda biraz çıkıyo nasıl bi yol izliycem doğum yapınca bebek emdikçe çıkarmı bilmiyorum
olalahoppala gulbahar0505 benimde merak ettigim bir soru. Kimisi şırınga kullanmis kimi baska yontemler. Acaba meme ucu yarasi cikar mi bebek bulamazsa