Happykariner Stres yapma canım, üzülme de.Bende bebek sahibi olmak istiyorum 6,5 ay oluyor 32 haftalık bebeğimi kaybettim.Ama sürekli önüme engel çıkıyor sağlıkla ilgili ve ertelemek durumunda kalıyoruz.Sabrediyorum , şükrediyorum.Elimden daha fazlası gelmiyor.Akışına bıraktım 🌸 Çok stres yaparsan olacağı varsa da olmaz.