esloka Fatma2711 magnezyum da kullandım banamisin demedi 2 haftadır falan rahatım 36 dayım suan bebek ters dönünce fahatladim sanıyorum tuvalete bile gidemeyecek şekilde ağrı oluyordu
kubuduru Fatma2711 bende de oluyor ama sırt üstü yatarsam daha fazla oluyor magnezyum kullanmaya başladım
bebegim_28 Fatma2711 36 haftalığım 3 4 haftadır çok arttı bende de özellikle iş yaptığım gün oturduğum yerden kalkmak yataktan kalkmak işkence nerdeyse ağlayacak hale geliyorum bugün temizlik yaptım evde şimdi resmen işkence gibi geliyor 😫