ESMAARAS Ben genelde sola dogru yatiyorum ama sol tarafim ezildi artik son haftalarda, cok kotu oldugunda ya da agri girdiginde saga dogru da donup yatiyorum. Onemli olan sirtustu yatmamak diye biliyorum oda kan akimiyla ilgili. Yani insan uykusunda cok da kontrol edemiyor ama belli bi zamandan sonra surekli sol tarafa yatmak baya yorucu olmaya basliyor. Sol agirlikli ama saga da yatilabilir diye biliyorum ben