hulya1406 Skl78 evet ben kullanıyorum ilkim düşük oldu.Herhangi bir sorun yok fakat doktorum kullanmamı önerdi.Ondan dolayı kullanıyorum son aya kadar dedi.
hulya1406 Skl78 evet doktorum günde bir tane kullandırıyor ama siz yine doktorunuza danışın isterseniz.
BurcuLeyla Ben hala kullanıyorum 27. Haftadayım rahme giden damarlarımdan biri tam açılmamış tansiyon yüksekliği olmasın diye doktorum verdi.
Evrimo Bende hiçbir sorun yoktu. İlk gebeliğim. Fakat genetik olarak hiperlipidemi oldugu için doktorum risk almamak adına 7. Haftadan beri kullandırıyor. 21. Haftadayım simdi.