Kızlar bu takımı çok beğendim almak istiyorum fakat beden konusunda ve iç gösterir mi konusunda tereddütteyim alan var mı 83 kiloyum 6 hafta var doğuma fazla kilo almıyorum 85 le doğururum herhalde l mı xl mı alsam bilemedim alan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?