RaziyeSerinelik canım hiç endişelenme stres de yapma sakın. Aynı şeyi bende yaşadım kızım Doğumda sarılık olmuştu hastaneden taburcu olduğumuzda da düşmemişti ve biraz da yükseldi doktorum çok rahatlattı beni bol bol emzirwceksin dedi. Bir saatte bir iki saatte bir gecede dahil emzirceksin sürekli yavaş yavaş düşüyor ve geçiyor benim bebeğiminde o şekilde düştü. Sarı kıyafet sarı ışık bunların hiçbirinin faydası Yok canım ben bizzat sormuştum doktoruma. Bol bol emzir sıvı alması ve sıvıyla atması gerekiyor sarılığı.