Bende 6.haftaydı gittim doktor daha kalp atışı başlamamış iki hafta sonra gel dedi akşam çok üzüldüğüm için ağlamaktan ağrılarım vardı acile gittim ve orda kalp atışı görüldü gündüz olanları acil doktoruna anlatınca o hastanede doppler diye bir cihaz varmış onun olmadığını o yüzden de rahat görüp kalp atışı dinleyemediğini söylemişti