Benim her işim zor olur zaten. 20. Gün yumurtlamayı gördüm. 16 ekim adet başlangıcımdı ama 4 gün gecikti. 2 gün önce test yaptım negatif. Hadi dediler ki yumurtlamadan sonra 14. Gün adet başlangıcın oluyor dün 14. Gündü yine olmadı. Normalde düzenli olurum hep. 2 ay önce doğum kontrol hapını bıraktım. Geçen ay tam vaktinde oldum ama bu ay bir türlü yok. Napıcam kızlar beklemek çok zormuş. Olsam da kafam rahatlasa en azından diyorum ama yok