Ben 24 te ayrılmayı düşünüyorum. Müdür yardımcım da hamile o da ayrılacak ben 32 ye kadar çalışsam mı acaba dedim bana bu dönemde boşver çalışma dedi. Bir de daha zaten işe başlayamadım düşük tehlikem var yatıyorum. Doğum iznim bitince ücretsiz alacağımı da söyledim hatta şimdiden. Bu dönemde kendimize ne kadar dikkat edersek o kadar iyi .