Merhabalar kızlar bugün bebeğimin cinsiyetini öğrendik 13+5 olduk ve erkek bebeğimiz😊 Eşim hamileyim dediğimden beri kızım olacak diyordu bugün doktor erkek diyince suratı düştü biraz yani sevinmedi pek. Aranızda böyle cinsiyet öğrenince hayal kırıklığı yaşayan var mı 🙄 eşim sevinmeyince üzüldüm neden sevinmedi diye