Simgee987 Kızlarrr 33haftama girdim bugün ilk defa sümüksü akıntım geliyor erken Doğum belirtirisi mi sizce? Bugün kontrölüm vardı herşey güzel dedi doktor bebeğin ters durması dışında🤷♀️
Esraaelisa1 Simgee987 o akıntı benim hep vardı canım şuan 37+1 olduk hala var yani 😂 hani kahve rengi falan değilse pembe falan korkma ☺️
Esraaelisa1 Simgee987 hamilelikte oluyor benim süt gibiydi geçende 😂 bak perşembe akşamı 36+4 de suyum geldi az cuma günü sabah doktora mesaj attım hemen gel hastaneye dedi gittim nst ye bağladılar ağrı çıkmadı ebe alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi hatta bana iç çamaşırın herşeyin batsa bile korkma dedi doktor sıkı takip edicem dedi herhangi bir kan v.s yoksa korkma
Esraaelisa1 Simgee987 rica ederim canım 🙏❤️ Benim en başından beri var herkeste farklıdır doktorum su gelmesi konusunda bile iç çamaşır batar v. S korkma dediğine göre sancı, ağrı , kanama önmeli ☺️ Doktora sorarsın gittiğin de sende ☺️
Sahika8989 Akintinin jelamsi durumundaysa ondan kork jole gibi iste kati bir hali oluyor 1 hafta falan geliyor sonra dogum ama insallah dgldir benm oyleydi cnm rabbim saglikla gelmeyi nasip etsin bebislerimizi