Merhaba, yeni kullanmaya başladım ama idrarda koku oluyor. Enfeksiyon mu yoksa ilaçların yan etkisi mi bilmiyorum. Bu ilaçları kullanıp idrarda koku şikayeti olan oldu mu?
Onun dışında kabız ve dışkı renginde koyulaşma da oluştu ama onlar normal ve zararsız yan etkiler sanırım. Kabızlık İçin her gün kuru kayısı yiyorum iyi geliyor.