Gizocano Merhabalar bugün kontrolüm vardı hep buradan görüyorum bebeğim önde gidiyor falan yazılıyor benimde bebiş önde gidiyor kilosu 25 haftalığız ama doktorum sıkıntı yok dedi anne ve babayla alakalıymış bu konuda sıkıntı yaşayan oldu mu merak ettim🙏
Sahika8989 Ben 😂 babasi cok iri 170 boyunda 115 kilosu oglum ona benziyodu ben gene ufak tefek 150 boy 50 kilodaydim 😂😂 suanlik ufagiz ama bakim insallah kocmaan olmaz oglum gibi oglum 4500 kg 50 cmdi boyu 33 cmdi kafasi
Gizocano Sahika8989 maşallah demek ki genetik bende bir an korktum ama doktorum sıkıntı yok desi benimde eşim 1.90 boyunda 120 kilo bende 1.70 70 kiloyum çocukta haklı nasıl küçük olsun😂
Sahika8989 Gizocano simdi ki kiz 🙈 insalllah bana benzer suan kucukk ilk gebeligim gibi dgl insallah da boyle devam eder