Geceninannesi01 7+3 haftalık hamileyim ama hiç bir belirtim yok .. kontrole 2 hafta var ama ne mide bulantısı ne kusma nede başka bir belirti yok korkuyorum .. sizlerin belirtileri ne zaman başladı ? Ne belirtileriniz var ? 😕
Bireylulmasali Geceninannesi01 neden korkuyorsun canım?herkeste aynı belirti olmaz benim ablam hiç bulantı yaşamamış ama ben yoğun yaşadım inşallah sen de şanslı gebelerden olursun bulantı hiç yaşamazsın inan çok zor bir durum
Asya29_aslnyrk Geceninannesi01 vala ben ilk gebeliğim de 5 aya kadar mide bulantısı tiksinme baş dönmesi zor geçti ama şuan 10 haftalığım hamile olduğumu unutuyorum bazen çok rahat geçiyor Allah a şükür korkacak bişi yok yani herkesin bünyesi farklı
S-r-p Geceninannesi01 o belirtiler olsa da sürekli bebek iyi mi diye korkacaksın kusa kusa bebeğime bi şey olacak diye korkacaksın kucağına alana kadar korkular hiç bitmiyor ki o yüzden belirtisiz yaşamak için dua et ben ölcem sanıyordum nefret etmiştim hamilelikten tekme atsa da iyi mi anlasam diyordum şimdi yeteri kadar atmıyor mu acaba niye hareketsiz diye düşünüyorum annelik korkuları hiç bitmiyor sanırım🤗
Geceninannesi01 Bireylulmasali allah kolaylık versin rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻 bilmiyorum bir şey oldu da mı hissetmiyorum bir şey olacak korkusu yaşıyorum 🥺🥺
Bireylulmasali Geceninannesi01 o his doğum sonuna kadar sürecek canım bütün gebelerin yaşadığı haklı bir telaş o konuda ben senden beterim 😂😂
Geceninannesi01 Bireylulmasali elimden gelse sürekli doktora gidip bakıcam görücem kesinlikle iyi olduğuna kendimi ikna edemiyorum hep acaba ya eksik bir şey yapıyorsam soruları çok 😔
Geceninannesi01 Asya29_aslnyrk annelik vesvesesi o zaman elimde değil inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 🙏🏻
Geceninannesi01 S-r-p kesinlikle doğru söylüyorsunuz diken üstündeyim annelik ne zor ne kutsal bir şeymiş anlıyorum gittikçe biz yeni nesil çok zorlanıyoruz galiba eskilerin maşallahı var 🙊🧿🧿
Bgs Geceninannesi01 17 haftalık hamileyim hiç bir belirtim olmadı benimde ve bence çok şanslıyız tadını çıkart
Geceninannesi01 Bgs maşallah maşallah her kafadan ayrı ses bebek gelişse belirti olur yok baskı yapar ağrı olur filan aklımı çok kurcaladılar 😞
flowers Geceninannesi01 hatta bence bu postu silin kendinize nazar etmeyin masalah diyin 8+5 mahfoldum kotu geciyor…
Geceninannesi01 flowers çok geçmiş olsun benim acı eşiğim baya yüksek onunla alakalı belki hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️
Bgs Geceninannesi01 yok öyle bir şey doktorundan başka hiç kimseyi dinleme ben öyle yapıyorum. Doktor bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu ve bulantılarım,ağrılarım olmadığı içinde şanslı olduğumu söylüyor. Milleti hiç umursama valla
flowers Geceninannesi01 bu bi agri yada aci degil yani uyku , halsizlik ve bulanti eger sizde olsaydi mutlaka hissederdiniz ama gercekten hissetmediginiz icin asiri sanslisiniz insallah hep sorunsuz keyifle gecer
Geceninannesi01 flowers çok teşekkür ederim sadece sık tuvalete gitmek heralde çünkü normalde gün içerisinde çok gitmezdim 🙊