civcivimm_
Sağlıklıca kucagınıza almayı nasip etsin inşallah öncelikle.
*Eğer erken riskiniz varsa ben 34 de yaptım 5 gece hastanede kaldık. Uzun süreli kalmazsınız inşallah ama olurda aksilik olursa fazla almayın büyüyor diyenlere takılmayın evet cabuk büyüyor ama gercekten lazım oluyor.
Ben 1 hastane çıkışı onlu, alt üst takım kısa kol zıbın çokça 2 uuzn kol zıbın, 1 paket ter bezi ve Agız mendili 6 yada daha fazla alt almıştım. Yetmedi. Bnce,
3 tane hastane çıkışı
6-7tane kısa kol zıbın.
3-4tane uzun kol zıbın (gerekirse üst kıyafet yerine de kullandım)
3 tane sadece alt.
bolca mendil, çorap yada eldiven.
not:üst kıyafeti ve alt pijamayı ayaklı eldivenli almanızı öneririm.
üstüne birde yelek alın isterseniz
süt sağma pombası mı hastanede veriyorlar. Özelde kiralama oluyor galiba.
gögüs ucu krem(lansionah)çok iyi geldi.
pişik kremi(bepanthol ) benim tercihim gayet iyi geldi
bebek alt pamuğu.
alt açma bezi (e bebekte 10 lu var kullan at gayet kullanışlı hastane için evde bile kullanıyorum atmaya da gerek yok ama hastanede atabilirsiniz 😁)
şapka.
battaniye
ıslak mendil
bez
biberon
emzik(gereksiz diyenler var ama bizden doktorumuz istemişti)
kendin için kesinlikle elbise al alt pijama çok zor oluyor Hele ki normal doğum olursa kanama fazla oluyor doktorlar sürekli alttan muayene ettikleri için elbise gayet iyi.
*depend kesinlikle tavsiye ederim.
terlik, çorap patik, hırka
kendinizi sıcak tutun. Bne hiç dikkat etmedim hala iyileşemedim
Ben karışık halde yazdım. Çünkü oğluşum uyanıyor, misafirim de var. Görmüşken yazayım dedim. Ne noktalama işaretine dikkat ettim nede anne bebek diye ayırdım. Kusura bakmayın.
Sormak istediğiniz olursa mesaj yoluyla da yardımcı olurum müsayit oldukça.
Belki yazdıklarım fazla gelebilir başkalarına ama biz uzun süre hastanede kaldık. Eve geçince de oğlum çok kustu. Gerçekten lazım oldu. Yoğun bakımda da istediler kundak falan birkaç tane.