ZeynepCanay Kızım dünden beri hareketleri azaldı korkuyorum çünkü çok hareketliydi dün gün içerisinde gergin hissettim kafasını dayadı kastırdı mesela bugün de daha hareket etmedi 35+5 iz
MerveGnaydn ZeynepCanay canım bu haftalardan sonra hareketlerinde azalma olması normalmiş. Hareketlerini say gün içinde 10-15 in altında olursa doktoruna git mutlaka ama fazlaysa sıkıntı yapılacak bi durum olduğunu zannetmem Normal sürecinde ilerliyosan eğer
Mekanikcianne ZeynepCanay canım bende 34+1 deyim doktorum 24 saat içinde en az 10 kez hareket etmeli dedi tüm gün hareket etmeyip sadece gece hareket edebilir uyumadan mutlaka say dedi Kalbinizi ferah tutun eğer saydığınızda 10 dan az ise beklemeyin Sağlıcakla gelsin inşallah
Haziranannesii ZeynepCanay biraz tatlı yesen mi ilk önce belki oynar baktın akşam. Üzerine kadar oynamıyor git aklında kalmasın ben hafif oynadı rahatladım çok hareketli olmasını beklemiyorum bu haftalardan sonra yeri daralmistir diye düşünüyorum
Deletedmom404 ZeynepCanay belki Doğum pozisyonu aldığı için hareketlerinde azalma hissetmişşindir canım için rahat etmezse git doktoruna bence
ZeynepCanay Haziranannesii oynadı oynadı nasıl sevindim🙂çok hareeket etse can yakıyor deriz etmese etse die dua ederiz😂😂sağlıkla gelsinler de başka bir duamız yok
Haziranannesii ZeynepCanay Ay evet iki gün önce yavaş vur canım yanıyor dedim şimdi vur neolur vur modunda 😊
nuryadaperi ZeynepCanay ben de antalyadayım doktoruma özellikle denize girebilir miyim diye sormadım. Girebilirim heralde diye düşünüyorum. Erken doğum riskim yok her şey yolunda ilerliyor çok şükür. Acaba sorsa mıydım ? Aklıma takıldı şimdi 🤔 29 haftalığı ben de…