Kızlar bugün ilk defa psikiyatri doktoruna gittim. Anksiyete rahatsızlığımın olduğunu söyledi ve bana ZESTAT adında bir antidepresan verdi. İlacın hafif bir ilaç olduğunu söyledi. Ama internette okuduğum bilgilerde ağır ruhsal bozukluğu olan kişilere verilir yazıyordu. İlacı kullanasım gelmedi. Bu ilacı daha önce kullanmış bilgisi olan var mı? Veya eczacı , doktor olup bilgisi olan var mı?
Birde memuriyeti etkileyen bir ilaç mı?
(Not: hamile değilim)